שחזורים וכתרים לשיניים

שחזורים (סתימות) בצבע השן

במרפאתנו רופאי השיניים מבצעים שחזור מחומר מרוכב (קומפוזיט) שצבעו כצבע השן כדי להחזיר לשן את המראה הצורה והתפקוד שלה.

כתרי חרסינה

כתרי חרסינה אסטטיים ללא מתכת (זירקוניה או EMAX) וכתריCAPTEK

שיניים עם פגיעה קשה כתוצאה מעששת, שיניים שעברו טיפולי שורש, שונים עם שחזורים נרחבים, שיניים שלאחר טראומה איבדו חומר שן רב – אלו שיניים שהכתרת שלהם נחלשה באופן משמעותי אשר מצריך ביצוע שחזור כותרתי מלא בשם כתר. מטרת ביצוע הכתר הוא שחזור השן הן מבחינה תפקודית והן מבחינה אסטטית. הכתרים הסטנדרטיים – חרסינה מעוכה למתכת אשר בהם השכבה הפנימית היא סגסוגת מתכת אשר נותנת את החוזק ושכבה חיצונית מחרסינה אשר משחזרת את הצורה והצבע השיניים הטבעיות לא מספק את הדרישות האסטטיות של העשור האחרון. היום ניתן לבצע כתרים ללא מתכת אשר השכבה הפנימית הינה זירקוניה שהיא חומר קרמי הנקרא זירקוניה אוקסוד שהינו קריסטל בעל תכונות מכניות  ואופטרות משופרות. שכבה זו הינה מאד חזקה, חוזק דומה לחוזק חומר השן עמידה לשחיקה וידידותית לרקמות הפה, בעלת צבע בהיר ושקיפות יחסית. תכונות אופטיות אלה מאשפרות מעבר אור חופשי מה שנותן לשחזור הסופי מחרסינה מראה טבעי.

כיצד מייצרים זירקוניה וכתרים אסתטיים?

לאחר הכנת השיניים ומטבע מדויק של רופא השיניים, טכנאי השיניים המתמחה בביצוע עבודות אסטטיות יוצר תבניות אשר נסרקת בעזרת סורק ממוחשב ומועברת למרכז חריטה ובנייה ארצי של כיפות הזירקוניה באמצעות תוכנה ממוחשבת מיוחדת. במרכז הזה באמצעים טכנולוגיים חדישים ומיוחדים מבצעים את כיפות הזירקוניה, כיפה זו חוזרת אל טכנאי השיניים אשר משמשת בסיס לבניית שכבת החרסינה לפי הדרישות האסטטיות של המתרפא ושל רופא השיניים. כדי לקבל את החיוך המושלם אנחנו חרטנו על דיגלנו שימוש בחומרים הטובים ביותר, זירקוניה של M.S או LAVA ,  ולא חיקויים שונים זולים, ומעבדת שיניים ברמה בינלאומית מעבדת שיניים הוד בחיפה.

גשר מרילנד או גשר כירסום

טיפול הנ"ל באמצעות גשר מרילנד פתרון זמני או קבוע

מהו גשר מרילנד?

גשר מרילנד הינו שלד מזרקוניה או מתכתי עם ו-2 כנפיים אשר מוצדק לשיניים הסמוכות לשן החסרה מבלי לפגוע בשיניים אלה כאשר הנשך מאפשר זאת.

מתי משתמשים בגשר מרילנד כפתרון זמני אסתטי?

  • כפתרון מיידי באזורים קדמיים לאירועים קרובים (חתונה, בר מצווה וכו'.)
  • לאחר טיפול אורטודנטי כאשר אין מספיק עצם לביצוע שתלים לשמירת המרווח לקראת שיקום עתידי.
  • לאחר השתלות עצם באזור הקדמי כאשר אסור שיהיה לחץ של תותבות זמניות נשלפת על המקום.
  • לאחר השתלות שיניים כאשר אין אפשרות לשיקום מיידי ויש צורך בהמתנה לקליטת השתלים.
  • אצל בני נוער כאשר מפאת הגיל אין אפשרות לבצע שיקום פה קבוע.

לפגישת ייעוץ, אנא מלאו את פרטיכם בטופס הפנייה ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם!

תפריט ראשי

דילוג לתוכן