רפואת שיניים דיגיטלית

תאור ושימוש בציוד מתקדם

מרפאת ד"ר לזר בעלת ותק של מעל 36 שנה והינה מצוידת בציוד המתקדם ביותר המאפשר טיפולי שיניים ברמה גבוהה ביותר, שימוש בחומרים הטובים והמתקדמים ביותר. המרפאה מבצעת מגוון של טיפולי שיניים תוך שימוש בטכניקות מתקדמות, שירותי רופאים מומחים המגיעים למרפאה לנוחיות המתרפאים. מרפאת השיניים היא ממוחשבת בצורה מלאה.

לקיחת דם ל ביצוע PRF
 
לקיחת דם ל ביצוע PRF
 

סטריליזציה (עיקור) ומערכות סינון אוויר מפני הדבקות בקורונה

המרפאה מקפידה על כללי ההיגיינה וסטריליזציה מוסמכת לפי הוראות משרד הבריאות ונורמות בינלאומיות למניעת מחלות ה-AIDS   וההפטיטיס B. רוב האביזרים כמו: מוצצי רוק, טיפים לשאיבה, כוסות, סינרים, כפפות, מסיכות, מחטים, אמפולות של חומר הרדמה וכדומה הם לשימוש חד פעמי. מערכת השאיבה והביוב עוברת חיטוי ניקוי ושטיפה יומיומית בחומרים אנטיספטיים. כדי לשמור על מקצועיות והיגיינה מהגבוהות מכשירי היד עוברים חיטוי בחומר כימי מיוחד המכיל גלוטראלדהיד המשמיד את נגיפי ה-AIDS   והפטטיס B. הסיטרול מתבצע במכשור ובכלים בחום 134 מעלות ובלחץ קיטור של 15 Psi .  הנגיף נהרס בחום. היחידות הדנטליות שלנו מצוידות במערכת שטיפה וניקוי עצמי עם מי חמצן מרוכזים 6% שהינו חומר חיטוי אשר נמצא במיכל נפרד ביחידה הדנטלית. המכשירים הכירורגים מוכנסים לשקיות סגורות הרמטי ועוברים סטריליזצוה תוך מס' דק'. המנועים הנמצאים בשימוש בקרבת פיו של המתרפא מנוקים בעזרת תרסיס שומני אנטיספטי לסילוק החיידקים אשר במנועים. צוות המרפאה מחוסן נגד הפטיטיס B ומתודרך ומנוסה בתהליכי הסיטרול והחיטוי ומניעת הידבקות במחלות זיהומיות. כל הטיפולים נעשים בעזרת כפפות חד פעמיות.

מערכת סינון אוויר רפואי הנמצאת בחדר המתנה/חדרי טיפולים לסינון האוויר והקטנת סכנת הדבקות בקורונה

מערכת סינון אוויר רפואי הנמצאת בחדר המתנה/חדרי טיפולים לסינון האוויר והקטנת סכנת הדבקות בקורונה

מכשיר לניקוי בלחץ קיטור של כל הכלים לפני הסיטרול באטוקלאב

אוטוקלאב לסיטרול
אוטוקלאב לסיטרול

טכנולוגיות מתקדמות

כירורגיה בעזרת גלים אולטראסונו – "פיאזו"

המכשור בנוי על פי טכנולוגיה חדישה לכירורגיית עצם שבה הטיפול כירורגי לא נעשה בצורה מכנית אלא בעזרת גלים אולטראסוניים, דבר המאפשר דיוק רב יותר עם טראומה מינימאלית ביותר לעצם תוך הפחתת הסיכון בפגיעה ברקמות הרכות ובטיחות מירבית. המכשיר משמש לקירור בעצם במים פיזיולוגים בכדי למנוע פגיעה ברקמות הקשות והרכות ומאפשר ריפוי מהיר יותר לאחר התערבות כירורגית. תוך תיעוד מלא של מצב השיניים לפני הטיפול ואחריו.

מחשוב המרפאה

המרפאה ממוחשבת בצורה מלאה וקיימות תוכנות הדמייה אשר ממחישות למתרפא את האופציות הטיפוליות.

סורק דיגיטלי אינטראורלי

מכשיר לצילום רנטגן פנורמי

VISTA SCAN פיתוח צילומי רנטגן דיגיטלי עם מינימום קרינה
 
הרמת סינוס אטראומטית אם בלון MIAMBE
 

מצלמה אינטראואורלית

מצלמה שבעזרתה ניתן להציג את הבעיה לעיני המתרפא מערכת זו מבליטה פרטים שאינם נראים בבדיקה רגילה ומאפשרת ראיה מיידית של ממצאים בפה עם הגדלה על מסך.

צילום רנטגן DC  דיגיטלי PLANMECA

זהו מכשיר רנטגן בעל קרינה נמוכה במיוחד.

רנטגן פנורמי דיגיטלי MORITA   

בעל קרינה נמוכה במיוחד ללא צורך לפנות למכון צילומי שיניים.

פיתוח דיגיטלי של צילומי הרנטגן מאפשר איכות צילום גבוהה במיוחד המאפשרת הבחנה מדויקת יותר

סינון המים במרפאה 

המים במרפאת השיניים עוברים סינון אשר מבטיח שימוש במים זכים.

גז צחוק 

גז הצחוק בשימוש מרפאתנו מזה כ-25 שנה באמצעותו ניתן להתגבר על החרדה מטיפול שיניים ע"י רופא השיניים מפחית את הכאב הטיפול בו מיועד לכל האוכלוסיות.

לפגישת ייעוץ, אנא מלאו את פרטיכם בטופס הפנייה ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם!

תפריט ראשי

דילוג לתוכן