ציפוי חרסינה לשיניים

כולם רוצים את החיוך המושלם זוהר וצחור אשר רואים במדיה לכל כוכבי הוליווד. "חיוך מיליון הדולר". איך ניתן להשיג חיוך כזה? והתשובה היא חזיתיות (ציפויים עשויים מחרסינה) בעזרת הציפויים הללו ניתן לתקן פגמים כגון: צבע, צורה, רווחים מיקום וכו'. ציפוי החרסינה האלו הם בעצם הסוד של רוב הכוכבים המציגים חיוך מושלם. בשיטה זו מכינים את השן בצורה שמרנית ובמהלכה רופא השיניים שכבה מינימלית מפני שטח השן או השיניים הזקוקות לשינוי. בשיטה זו בצעם שומרים על רוב חומר השן ע"י הכנה מינימלית להבדיל מכיסוי השיניים בכתרים אשר מצריך הכנה יותר נרחבת. לאחר הכנת השן או השיניים נוטל רופא השיניים מטבע ובמעבדה המתמחה בשחזורים אסטטיים מייצר הטכנאי את הציפויים כך שיתאימו בצורה, גודל וצבע לשאר השיניים או כדי לשנות את המראה ואת כל האיפיונים הנ"ל לחיוך מושלם. השיטה הזו מיועדת לשיניים קדמיות או אלה הנראות בזמן החיוך והדיבור. השיטה מתאימה לשיניים בריאות, יציבות או עם שחזורים לא מאד גדולים, שיניים עם שינוי צבע כתוצאה מגורמים שונים כגון נטילת תרופות או פגם התפתחותי בשיניים. שיטה זו איננה מומלצת לאנשים בעלי הרגלים שונים כגון: חריקת שיניים, עישון מקטרת, לעיסת קרח, נגני כלי נשיפה וכו'.

יתרונות השיטה: התוצאה האסתטית המתקבלת היא ברמה גבוה מאד משום שניתן להגיע לכל גוון צבע שהמתרפא רוצה וניתן לשמור עליו לאורך זמן, שיפור משמעותי בצורה ומיקום השיניים.

חסרונות השיטה: תהליך ההכנה של השיניים ע"י רופא השיניים הוא מורכב מאד מבחינה טכנית, דורש מיומנות מאד גבוהה של רופא השיניים וגם של טכנאי השיניים המבצע את הציפויים כתוצאה מכך עלות גבוהה של טיפול זה. במקרים שציפוי השיניים אינם מומלצים במקרה של שחיקה של השיניים, או     כאשר יש מספר וגודל שחזורים רב. אז כדאי לבצע כתר אסטטי , כתר אסטטי ללא מתכת כתר זירקוניה, ובכל מקרה כדי להגן על השחזורים האסטטיים הן אם הם ציפויים או כתרים אסטטיים יש צורך לבצע למטופל סד לילה בכדי למנוע שברים או כל נזק אחר. לפני כל טיפול של ביצוע הציפויים צריך לבצע טיפול להסרת אבנית ע"י השיננית והבהרת שיניים.

לסיכום: ציפויי החרסינה הינה השיטה השמרנית ביותר אשר איננה מחלישה את חוזקם של השיניים והתוצאות האסטטיות הן הטובות ביותר מכל השיטות.

דור חדש של ציפויי חרסינה – לומינירס

ציפויים אלה המאפשרים השגת חיוך של מיליון דולר גם כאשר השיניים של המטופל צהובות, מוכתמות, סדוקות או שבורות, עקומות או עם מרווחים במרפאתנו בעזרת הטיפול החדשני שהגיע היישר ממעבדות מארה"ב ללא השחזת השיניים וללא כאבים ברוב המקרים. הוסמכנו לבצע את הטיפול לאחר השתלמות. הציפויים שונים מציפויי החרסינה הרגילים בהיותם מאד דקים ובד"כ אין צורך להשחיז את השיניים פרט בהיותם מאד דקים ובד"כ אין צורך להשחיז את השיניים פרט לליטוש קל, ב-2 טיפולים לבד ללא קידוחים ללא זריקות בחלק מהמקרים, וללא כאב אפשר לקבל חיוך מושלם. ה-לומינרס באות ללתת תשובה גם למקרים קלים של יישור שיניים, ניתן לבצע אותם כדי לקבל שיניים ישרות ללא רווחים בהרמוניה במינימום זמן וללא כאב. ה-לומינירס מיוצרים אך ורק מחרסינה של חברת דנמאט בעלת תכונות מיוחדות, במעבדות של החברה בארה"ב בלבד. עם 5 שנות אחריות מלאה לכן עלות ה-לומינרס גבוהה מהציפויים או מהכתרים המבוצעים בארץ.

לפגישת ייעוץ, אנא מלאו את פרטיכם בטופס הפנייה ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם!

תפריט ראשי

דילוג לתוכן